Na het geweldige weer in 2025 gaan we er vanuit dat het in 2026 ook weer prachtig is!
Geweldige foodtrucks, prachtige cocktails, wijnen en bieren. Ook is er weer een knusse kinderhoek We hebben dit jaar geen EK BBQ maar we gaan iets nieuws doen ‘The Reunion’. We hebben er allemaal al weer heel veel zin in. Dit jaar de weer de laatste zaterdag van augustus. Allemaal nog even de vakantieverhalen delen onder het genot van al het goede !
Daar wil je toch weer bij zijn !
Als je niets wit missen hou de website en de facebook pagina in de gaten !
Tot snel, tot EatNBeat!








